Cine mi-a făcut pozele de la nuntă? Paulian Prăjitură

Ce scriu eu în blog este plictisitor și prea orientat spre inginerie. Însă pozele de la nunta mea se bucură de ceva vizite, văd. La fel și pozele de la nunta lu’ frate-miu.

Paulian Prăjitură îl cheamă pe tip – fotograful, bre! Se pricepe, nu-i așa? Mergeți pe site-ul lui ca să vă faceți o idee. Tipul e constănțean. A făcut facultatea de medicină, ca și nevastă-mea. Dar, în materie de fotografii, parcă mi-a zis că e autodidact, nu a urmat cursuri speciale. A pus mâna pe aparat și-a-nceput să shootuie. Cred că-i cam de-o seamă cu mine.

Prețurile pe care le practică le găsesc, mai presus de toate, ca fiind corecte. Am primit un album cu poze tipărite având coperți (ca) de piele. Poze printate bine. Plus DVD-urile cu tot ce-a tras la nuntă, 4 la număr: 2 cu tot ce-a tras, 1 cu slide-show și 1 cu pozele din albumul tipărit, procesate mai atent decât restul. Mi-a zis că, după sesiunea de shooting din ziua și noaptea nunții, mai zăbovește 4-5 zile la procesarea pozelor. Așa că efortul lui, echipamentul folosit dar mai ales rezultatul merită banii.

Lasă un răspuns

