Cum îți pui site pe calculatorul de acasă

Am executat-o, în sfârșit, cu cuvinte și demonstrație video. De mult, am mai scris despre subiect: Site-ul meu pe calculatorul de acasă sau aici. Dar de data asta, s-a turnat și filmul🙂

http://cid-e8c695f41ad95458.skydrive.live.com/embedrowdetail.aspx/Public/Cumitifacisitepecalculatoruldeacasa.wmv

  1. Instalarea serverului de Web IIS (Internet Information Services) inclus în kitul Windows.
  2. Deschiderea porturilor HTTP/HTTPS în Windows Firewall, dacă nu sunt deja deschise după instalarea IIS.
  3. Deschiderea porturilor HTTP/HTTPS în firewall-ul router-ului, dacă e nevoie.
  4. Maparea porturilor în aplicația de configurare a routerului – cererile Web venite pe adresa publică/externă a modemului să fie redirecționate către calculator.
  5. Gata!

Vai ce voce am… mă doare capu’.

Lasă un răspuns

