Samsung Omnia LITE de la eMag – atenție că cade țepe

Arătos, marcă sonoră, ieftinel pentru un mobil PDA cu Windows, specificații bunicele… M-am lăsat încântat. Țuști pe site-ul eMag să comand 2 – unul pentru mine și unul pentru nevastă-mea.

My bad…

Cutia – în poloneză. Caut manualul – tot în poloneză. Deschid mobilul – poloneză. Dau să schimb pe limba engleză sau română, cu Google translator în față, cu chinuieli și neuronul încins – nu vrea. Scot CD-ul telefonului din cutie, navighez la folderul cu manuale – gol. Merg pe site-ul Samsung, caut produsul să descarc un manual – futil; cum ar zice ‘telectualii în loc de “futu-i” + “inutil”.

Nu engleză, nu franceză, nu italiană, nici spaniolă… iar de română nici vorbă. Bă, fir-aș al dreaq, l-am cumpărat din România. Înjurat eMag.

A doua zi, înapoi la eMag să cer banii înapoi. Bineînțeles c-au încercat să mă ducă de vorbă. Am scos micuțul scandal din dotare, că nu prea-s bun de gură. Cu argumente juridice, că-s obligați de legislație să aibe manuale în română și e dreptul meu să mă răzgândesc dacă produsul nu e ce-mi trebuie. M-au pus s-aștept vreo 20 de minute, timp în care au încercat, probabil, să vopsească cioara. Dar, în final, adevărul și dreptatea au triumfat – mi-au dat banii înapoi🙂

P.S. Am stat la coadă la ei la suport/service/returnări. Un tip cu o memorie RAM defectă, altul cu un hard-disk… produse noi, ca și al meu. Data viitoare când mergeți la eMag să cumpărați, aruncați un ochi și la biroul de service, că poate fi un indicator bun.

Reclamă spam, nu citi: Cred că e a 4-a sau a 5-a oară când încerc să iau tehnică de calcul din altă parte decât de la furnizorul meu obișnuit Rodax. Și de fiecare dată am cam luat țeapă. Se pare că cel mai bun loc pentru a cumpăra ceva e cel în care ai încredere, nu cel ieftin. După ce-am dat marfa înapoi la eMag, m-am dus la Rodax să comand telefoane. Or fi ei firmă mică, dar știu ce vând; patronul conduce “trotinetă”, dar știe ce-i aia entropie sau bistabil.

2 thoughts on “Samsung Omnia LITE de la eMag – atenție că cade țepe

  1. Pai bai Pingule, "Data viitoare când mergi la eMag să cumperi, aruncă un ochi și la biroul de service" … şi lăsă rând acolo că te întorci repede. Şi până la urmă dacă învăţai şi tu câteva cuvinte acolo în poloneză, ce, îţi strica?! eMag-u\’ îţi îmbogăţeşte cultura!

  2. Da frate, clar esti scartan. Ai uitat cand cumpara mamele noastre, la mare, lanticuri de la poloneze? De la nudisti? Si rujuri si mai stiu eu ce? Le dadea cineva instructiuni in romana la ele??? Zi "mersi" ca n-a trebuit sa te dezbraci si sa te inghesui la gramada cu alti doritori ca sa-ti dea telefonu\’ ala… Jee!

Lasă un răspuns

