Web deployment task failed

Eroarea asta mi-a apărut în timp ce încercam să public pe server-ul meu un site cu Web Deploy, din Visual Studio. Totul configurat OK, după rețetă.

Cu eroarea pe creier, m-am dus repede în Event Viewer la Applications and Services Logs și-apoi Microsoft Web Deploy. Prin ditai cearceaful de text, văzui ceva de genul Not able to log on the user ‘.\WDeployConfigWriter’… Logon failure: the specified account password has expired.

Așa că repede-repejor deschid Server Manager, merg la Configuration -> Local Users and Groups -> Users, clic-dreapta pe contul cu problema (WDeployConfigWriter) ca să mă benoclez la Properties.

Ce să vezi: era bifată chestia cu User must change password at next logon. Așa că debifez asta și-o bifez p-aia cu Password never expires.

N-aș băga mâna-n foc că e chiar curat ce-am făcut dpdv securitate, dar mi-a mers din prima publicarea Web Deploy. Sper să nu fi dat drumu’ la hoți pă server, ‘le muma-n găinaț dă hacări🙂

Ulterior am găsit o pagină pe site-ul IIS.NET cu probleme uzuale la publicarea prin Web Deploy.

Lasă un răspuns

