Lucrul pe un Windows Nano Server

Am reușit, după 3 zile, să instalez Nano Server pe o mașină fizică așa cum voiam eu, adică să nu booteze de pe un VHD, ca în demo-urile de pe Web, ci de pe discul C.

Consola mi-a arătat IP-ul mașinii fizice și numele în domeniu. Deci m-am putut duce la stația mea să mă conectez cu PowerShell Remoting la noua jucărie. Înainte de conectare, e util să declari că mașina de la distanță e de încredere:

Set-Item WSMan:\LocalHost\Client\TrustedHosts NanoServerTests
alternativ și cu mai multe mașini de încredere la care să te conectezi remote
Set-Item -Path WsMan:\LocalHost\Client\TrustedHosts -Value "NanoTest,NanoLive,NanoIIS,NanoContainers"

Comanda de mai sus se rulează din PowerShell as Administrator. Celelalte comenzi nu mai necesită drepturi elevate:

Get-Item WSMan:\LocalHost\Client\TrustedHosts    (verifici dacă te poți conecta la o anumită mașină remote)
Enter-PsSession -ComputerName NanoServerTests -Credential "NanoServerTests\Administrator"
... aici comenzi PowerShell către mașina remote ...
Exit-PsSession

Prima linie mai sus este de verificare, nu este necesară.

Lasă un răspuns

