Web Deploy, Error: The remote certificate is invalid according to the validation procedure

Făcui o aplicație ASP.NET Core 1.0. Și-am zis s-o pun la mine pe serverul de dezvoltare unde am configurat treburile să pot publica cu Web Deploy.

Am creat profilul în Visual Studio, am dat publish via Web Deploy… moment în care, ce să vezi, primesc eroarea din titlu.

Noroc că în Solution Explorer am remarcat un nou fișier publish-module.psm1, în care să-mi bag holbanii:

solution-explorer

Și văd acolo o linie spunând Allow Untrusted Certificate = false. Știu că ar fi trebuit să mă joc cu certificatele digitale, cu cel de pe serverul IIS destinație implicat în conexiunea securizată Web Deploy… Într-un mediu de producție nu m-aș juca cu securitatea. Dar până la urmă, ce să fac?… Voiam doar să testez aplicația, în mediu de dezvoltare. Repede și murdar, am editat ca mai jos:

'AllowUntrustedCertificate' = $true

allow-untrusted-certificate

Apoi totul a mers ca uns, deh.

Lasă un răspuns

